به گزارش معاونت گردشگری وزارت فرهنگ قرقیزستان، به منظور افزایش محبوبیت گردشگری در قرقیزستان یک کمپین اطلاعاتی گسترده به نام «Get lost to Bishkek, Kyrgyzstan» در حال انجام است. به گفته این نهاد، امروز در چارچوب این کمپین هیئتی از امارات متحده عربی متشکل از 150 نفر وارد بیشکک شدند که شامل 30 وبلاگ‌نویس/ اینفلوئنسر معروف در امارات؛ 5 نماینده رسانه‌های امارات؛ 5 نماینده از بخش گردشگری و هوانوردی امارات؛ 50 نفر که از طریق استفاده فعال از شبکه‌های اجتماعی به عنوان برندگان مسابقه Wizz Air Abu Dhabi انتخاب خواهند شد و مسافران محبوب می شود.

به گزارش معاونت گردشگری وزارت فرهنگ قرقیزستان، به منظور افزایش محبوبیت گردشگری در قرقیزستان یک کمپین اطلاعاتی گسترده به نام «Get lost to Bishkek, Kyrgyzstan» در حال انجام است. به گفته این نهاد، امروز در چارچوب این کمپین هیئتی از امارات متحده عربی متشکل از 150 نفر وارد بیشکک شدند که شامل 30 وبلاگ‌نویس/ اینفلوئنسر معروف در امارات؛ 5 نماینده رسانه‌های امارات؛ 5 نماینده از بخش گردشگری و هوانوردی امارات؛ 50 نفر که از طریق استفاده فعال از شبکه‌های اجتماعی به عنوان برندگان مسابقه  Wizz Air Abu Dhabi انتخاب خواهند شد و مسافران محبوب می شود.

این کمپین اطلاعاتی به طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی در امارات پوشش داده خواهد شد؛ پست‌ها و پیام‌ها، ویدئوها، مسابقات لباس، آب و هوا و غذا در موضوعات مرتبط با قرقیزستان منتشر خواهد شد. ایده اصلی این کمپین افزایش آگاهی در امارات و منطقه خلیج فارس در مورد قرقیزستان به عنوان یک مقصد گردشگری از طریق دهان به دهان، وبلاگ‌نویسان و مسافران است.

Wizz Air Abu Dhabi  قبلاً دو کمپین اطلاعاتی مشابه را با موفقیت در گرجستان و عربستان سعودی انجام داد که به طور قابل توجهی بر افزایش ورود گردشگران از امارات به گرجستان و عربستان سعودی تأثیر گذاشت. برگزاری موفق برنامه مذکور فرصتی نویدبخش برای ترویج ظرفیت‌های گردشگری، فرصت‌ها و فرهنگ سنتی مردم قرقیز در عرصه جهانی است.

منبع:

https://kabar.kg/news/150-blogerov-iz-oae-prileteli-dlia-populiarizatcii-turizma-v-kyrgyzstane/

 

 

کد خبر 17313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =